Як ми доставляємо товар

Як ми доставляємо замовлення

Всі наші пропозиції продиктовані лише з однією метою – доставити товар до користувача у найкоротші терміни та за максимально вигідними умовами. Саме тому ми укладаємо контракти лише з надійними та відповідальними перевізниками та пропонуємо нашим клієнтам особливі умови.

Гнучкий вибір способів доставки та оплати, безсумнівно, дасть вам можливість вибрати ідеальний варіант та отримати приємні емоції від співпраці з нами.

Доставка на відділення Нової Пошти у вашому місті

Ми пропонуємо вам при оформленні замовлення обрати максимально зручне для вас відділення Нової Пошти у вашому населеному пункті та у найкоротші терміни отримати там замовлення.

Ви також можете сміливо замовляти товар післяплатою і перевіряти його якість на відділенні при отриманні. До сплати буде +25 грн. до вартості доставки.

Безкоштовна доставка замовлень від 1000 грн - сума всіх товарів у замовленні . Ми сплатимо доставку, за післяплату потрібно буде вам оплачувати.

Якщо ви знаходитесь в незнайомому місті або ще зовсім недавно поміняли місце проживання і не знаєте зручного відділення, не біда. Наші оператори підкажуть вам розміщення відділень Нової Пошти у вашому місті та знайдуть найближче до вас за назвою вулиці.

Кур'єром в будь-яке місто України.

Якщо ви знаходитесь в одному з багатьох міст України та хотіли б отримати замовлений товар особисто з рук в руки, ми пропонуємо вам скористатися послугою кур'єра.

Ми відправимо ваш товар до будь-якого міста України кур'єром незалежно від суми замовлення. Вартість кур'єрської доставки розраховується за стандартними тарифами Нової Пошти.

До якого часу потрібно оформити та підтвердити замовлення, щоб його відправили того ж дня?

Надсилання замовлень здійснюється о 18:00 і всі підтверджені до цього часу замовлення будуть надіслані того ж дня.

Деякі замовлення можуть надсилатися протягом 1-3 робочих днів (чохли з друком). Оператор обов'язково про це вам повідомить.

Якщо ви хочете отримати товар без післяплати, сплативши його наперед, то до 18:00 потрібно зробити оплату, щоб його відправили. Про те, що замовлення підтверджено, ви дізнаєтесь від оператора, після того, як він уточнить усі деталі замовлення.

Коли я отримаю своє замовлення?

Час доставки замовлення найчастіше складає 1-2 дні залежно від віддаленості населеного пункту, точніший час доставки можна уточнити у оператора під час підтвердження замовлення або у додатку пошти.

У більшості випадків наш клієнт отримує своє замовлення наступного дня після підтвердження.

Хто зможе забрати моє замовлення на Новій Пошті?

  1. Якщо ви сплатили замовлення наперед, і він відправлений без післяплати, його зможе забрати тільки та людина, яка була вказана при оформленні замовлення, пред'явивши документ, що підтверджує особу або по смс. Якщо вам з якоїсь причини потрібно змінити одержувача після відправлення, ми зможемо це зробити, але це може зайняти до 1 дня часу, ця послуга безкоштовна.
  2. Якщо замовлення відправлено післяплатою (оплачується при отриманні), то його зможе забрати будь-яка людина, якій ви дасте номер ТТН (ви його отримуєте смс-повідомленням після відправки), сплативши вартість цього товару на відділенні Нової Пошти.

Як продовжити час зберігання посилки у відділенні Нової Пошти?

Якщо з якоїсь причини ви не можете забрати товар з відділення Нової Пошти у 5-денний термін , ви можете звернутися до нашого оператора та попросити продовжити час зберігання посилки або зробити це самостійно у додатку пошти. При цьому варто пам'ятати, що це платна послуга та Нова Пошта візьме з отримувача по 10-15 грн. за кожен день зберігання.

Як альтернатива, зробити безкоштовну зміну одержувача на когось із ваших друзів чи рідних.

Чи можна зробити переадресацію посилки?

Якщо при оформленні ви припустилися помилки на адресу доставки, ви можете звернутися до нашого оператора, і він зробить переадресацію вашого замовлення.

Варто пам'ятати, що це платна послуга, яку Нова Пошта візьме гроші з одержувача. Якщо помилку припустилися наші співробітники при оформленні замовлення, ми обов'язково візьмемо ці витрати на себе.

Що , якщо з мене на Новій Пошті вимагають суму більше, ніж зазначено у чеку?

Якщо ви не замовляли додаткових платних послуг Нової Пошти, з вас маємо взяти лише суму, вказану в чеку, зверніть увагу на накладну Нової Пошти, у блоці «Сторона, що сплачує послуги» має стояти галочка «Відправник».

Також подивіться на блок «Додаткові послуги», там маємо бути вказані ми як платник. Якщо все це збігається, то з вас немає права брати додаткових коштів.

Якщо у якомусь із блоків є помилка, зверніться до нас по телефону і ми в найкоротші терміни її виправимо.


МЕНЮ: